Kõik, mida peate teadma Jaguar I-PACE kohta!

2021. aasta Jaguar I-Pace on põnev täiselektriline crossover, mis näeb hea välja ja sõidab hästi. Selle luksusklass ja hind piiravad küll selle populaarsust, kuid ei saa eitada, et I-Pace’i futuristlik välimus haarab igaühe kujutlusvõimet. Sellel hämmastaval autol on EPA-hinnatud vahemik 253 miili, lisaks kiirlaadimise võimalus ja silmapilkne kiirendus.

Samuti on I-Pace juhitavus oma käitumise poolest rohkem sarnane sportautole kui viiekohalise crossoveri sarnane. Sees näitab Jaguar I-Pace’i tipptasemel disaini, rohket reisijaruumi ja populaarseid funktsioone. Ehkki see jäi mõnes reaalses testis väidetavale sõiduulatusele alla ja laadimine oli ühise pistikupesa tõttu aeglane, tõestab 2021. aasta I-Pace, et elektrisõidukid võivad olla mitmel moel rabavad.

Aastaks 2021 teeb Jaguar I-Pace’ile käputäie täiustusi. Maastur pakub nüüd tasuta 4G andmesidepaketti, 360-kraadist kaamerasüsteemi ja juhtmeta laadimist. Valikuline pakett „Bright“ lisab kroomitud välimist viimistlust, Atlas Gray värvi aktsente ja muid väiksemaid stiilimuudatusi.

Jaguar I-Pace´i sisemuses on uus infotainment-süsteem, mida on väidetavalt lihtsam kasutada kui seda, mida see asendab. Lisaks annab see funktsioon teada, kus asuvad lähimad laadimisjaamad ja kui kaua peaks aku laadimine aega võtma. Samuti on I-Pace-ga kaasas 11,0 kW laadija, mis tagab kodus kiirema laadimise võrreldes vana 7,0 kW versiooniga. Jaguari sõnul kulub tühjenenud aku täielikuks laadimiseks 8,6 tundi, võrreldes 12,6 tunniga.

I-Pace on standardveoline tänu kahele elektrimootorile, mis annavad kokku 394 hobujõudu ja 512 nael-jalga pöördemomenti. See energia annab kiire ja vaevatu kiirenduse, et linna peatulede vahel liikuda ning maanteel kiiresti edasi jõuda.

Jaguar I-Pace’ga on mugav sõita tänu standardsele õhkvedrustusele kui ka väga hea rooli tagasiside tõttu. Põranda all olev kopsakas aku tagab madala raskuskeskme, mis annab elektrifitseeritud Jaguarile täiendava väleduse ja stabiilsuse.

Igal I-Pace’il on 90,0 kWh akupakk, mis tagab EPA-reitinguga 253 miili sõiduulatuse. elektriline Jaguar sisaldab tavalist alalisvoolu kiirlaadimisporti, mis võimaldab 80 % akust täita vaid 40 minutiga. Need, kellel pole kiireima laadimisvõimaluse juurdepääsu, peavad tavalise 240-voldise vahelduvvoolu abil aku täielikuks täitmiseks ootama väidetavalt kuni 8,6 tundi.

Kõigil Jaguar I-Pace’l on puutetundlik info- ja meelelahutussüsteem, mis sisaldab 10,0-tollist ülemist ekraani heli ja muu sarnase jaoks, samuti 5,5-tollist alumist ekraani, mis haldab peamiselt salongi kliimat. Jaguar väidab, et on liidese värskendanud varasemast intuitiivsemaks. Kas see ka nii on, peab igaüks ise järgi proovima. Uuema tarkvara üks väga kasulik omadus on see, et see näitab teile laadimisjaamade asukohti, nende kättesaadavust, maksumust ja hinnangulist laadimisaega.

Loodetavasti see kiire ülevaade Jaguar I-Pace kohta andis teile põgusa ülevaate selle kohta, mida I-Pace-l pakkuda on. Kui te olete huvitatud elektriauto omamisest siis on Jaguar I-Pace kindlasti üks väga tugev kandidaat ning kindlasti tasuks võimaluse korral autot ise järgi proovida. Tegemist ei ole kõige soodsama elektriautoga aga kindlasti ühe kõige kvaliteetsema elektriautoga. Kui soovite rohkem teada saada I-Pace’i kohta siis külastage kindlasti Jaguari kodulehte: www.jaguar.ee/

Comments are closed.